Maserati иска да удвои дилърската си мрежа от края на 2013 г. „Нуждаем се от около 500 представителства, за да сме готови при идването на новите ни модели на пазара. По-голямата част от разиширяването ще бъде факт още от края на тази година“, е заявил Харалд Вестер, шеф на компанията, пред Automotive News.
С добавянето на три нови продукта и 250 дилърства, той очаква продажбите на луксозната марка от портфолиото на Fiat да достигнат до 40 000 единици през 2014 г. и да скочат на 55 000 до 60 000 през 2015 г. 6159 автомобила е продала Maserati през миналата година и очаква същия брой да бъде реализиран и през тази.
Ключов модел в продуктовата офанзива на марката ще бъде ултралуксозният седан Quattroporte. Компанията ще представи обновена версия на модела на салона в Детройт през 2013 г. Стартовата цена за него ще е между 100 000 и 125 000 евро, което значи, че ще остане почти непроменена спрямо актуалната.
От средата на 2013 г. Maserati планира да въведе и модел, позициониран в гамата под Quattroporte. Той ще е пряк конкурент на Audi A6 и BMW Серия 5 и ще струва между 55 000 75 000 евро. Продажбите му в Европа се очаква да стартират от септември 2013 г. Засега от компанията не назовават име за модела, но се знае, че ще бъде предлаган и в САЩ.
През третата четвърт на 2014 г. Maserati ще пусне и SUV, а от 2015 г. - наследник на GranTurismo. Засега производителят още не е решил дали ще замени и GranCabrio.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!